رپورتاژ آگهي چيست,تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو,رتبه وب سايت


رپورتاژ آگهي چيست و تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو به چه شکل است؟


در سال هاي اخير استفاده هاي فراواني از اينترنت شده و همين موجب مي شود تا روش هاي جديدي براي تبليغات و رپورتاژ هاي انلاين طراحي شود که يکي از موثر ترين روشها براي فهم بهتر مخاطب و شناخت آن نسبت به محصول و يا خدمات مورد نظر استفاده از انواع تصاوير و ويدئو هاي تبليغاتي است که مهم ترين روش توليد محتوا به صورت نوشتاري مي باشد.


خواسته گوگل اين است که لينک هايي که در رپورتاژ اگهي قرار دارند داراي تگ “rel=”no follow باشند تا اختلالي در پيج و رنک گوگل پيش نيايد به اين دليل که لينک هاي رپورتاژ اگهي نبايد با لينک هايي که قابليت خريدن را دارند يکسان باشد.
که در غير اين صورت و رعايت نکردن مقرراتي که گوگل تعييين کرده وبسايت جريمه مي شود.
و از همه مهم تر مخاطب بايد ار همان لحظه اول متوجه تبليغاتي بودن محتوا شود.


براي اکثر مخاطبان اين سوال پيش مي آيد که توليد محتواي نوشتاري چه مزايايي مي تواند بر کسب کار اينترنتي داشته باشد؟
که در پاسخ به اين سوال بايد گفت سئو بهترين گزينه است!


آيا رپورتاژ آگهي بر سئو و رتبه وب سايت من در گوگل تاثير دارد؟


توليد رپورتاژ آگهي رايگان مي تواند تاثير بسزايي بر روي سئو و رتبه سايت شما داشته باشد.
براي فهم بهتر رپورتاژ بايد بگوييم که ارائه رپورتاژ آگهي مانند نوشتن يک پست مهمان است.
اگر کمي در مورد سئو و بهينه سازي در بهترين سايت هاي سئو کشور تحقيق کرده باشيد متوجه مي شويد که نوشتن يک پست به صورت وبلاگي ميتواند کمک زيادي به سئوي سايت تان بکند.


مصلماً هنگامي که قصد داريد يک رپورتاژ آگهي براي معرفي بهتر کسب و کار خود ارائه دهيد به سراغ وب سايت هاي معتبر ميرويد که کاملاً مرتبط با تجارت تان هستند براي دسترسي به اين وبسايت ها کافيست در گوگل سرچ کنيد تا آنهايي که از اعتبار بالايي برخوردار بوده و داراي ويژگي Domain Authority بسيار خوبي مي باشند، به راحتي در دسترس شما قرار گيرند. در اين پروسه با قرار گرفتن لينک وبسايت مورد نظر در متن رپورتاژ آگهي سيگنال هاي قوي براي موتور هاي جستجو ارسال مي شود که قطعبه يقين داشتن يک لينک از يک وبسايت معتبر تاثير بسياري بر روي سئوي سايت شما دارد.


وبسايت هاي معتبري که رپورتاژ آگهي منتشر مي کنند از بازديد زيادي برخوردار هستند و براي بازديد بيشتر از سايت خود مي توانيد لينک تان را در متن رپورتاژ آگهي قرار دهيد تا مخاطبان بيشتري به سمت سايت شما هدايت شوند. همچنين براي معرفي و شناخته شدن بهتر برند شما و جلب اعتماد و توجه مشتري بهتر است رپورتاژ آگهي خود را در سايت هاي معتبر ارائه دهيد.


رپورتاژ آگهي چيست,تاثير رپورتاژ آگهي بر سئو,رتبه وب سايت


گوگل درباره رپورتاژ آگهي چه نظري دارد؟


با گذشت زمان ارائه خدمات رپروتاژ آگهي در ميان وبسايت ها از محبوبيت خاصي برخوردار شده است و استقبال فراواني از آن شده رپورتاژ آگهي به محتوايي گفته مي شود که ازاي مبلغ از پيش تعيين شده اي در قالب يک مقاله و يا يک خبر ارائه مي گردد.


از هدف هاي مهم گوگل اين است که قسمت تبليغاتي يک رپورتاژ آگهي توسط نويسندگان به صورت کاملا واضح نمايش داده نشود و در صورت نمايش داده شدنش کاملا نامحسوس و غير مستقيم باشد که مخاطب متوجه تبليغاتي بودن پست نشود.
زيرا از مهم ترين دغدغه هاي گوگل اين است که انتشار اين محتواي پولي باعث گمراه شدن کابران و سوق دادن آنها به سمت تجارت هاي نامعبتر نشود.


اين موضوع در فوريه سال 2013 براي گوگل بسيار مهم شد هنگامي که وب سايت Interflora در انگلستان فعاليت هايي در زمينه فروش گل آنلاين داشت و از اين رو کمپين رپورتاژ آگهي بزرگي ارائه داد و در نتايج گوگل اختلالات جدي ايجاد کرد.


اين قضيه در حالي بود که همه ي توليد در کمپين Interflora به عنوان رپورتاژ اگهي انتخاب شده بودند و تمامي لينک هايي که در مقاله ها قرار داشت با انکر تکست و يا Exact Match بهينه سازي شده بودند تا نتيجه بهتري در جستجو به دست بياورند، و هنگامي که گوگل متوجه اين موضوع شد اين وبسايت را به همراه تمامي سايت هاي منتشر کننده رپورتاژ جريمه کرد.


از سال 2013 به بعد و بعد از اتفاقاتي که گوگل با وبسايت Interflora از سر گذراند وبسايت هاي بيشتري براي کيفيت و بهبود رتبه خود به اين روش روي آوردند به همين دليل سرپرست تيم اسپم گوگل مت کاتس تصميم گرفت اخطارهايي در رابطه با اين موضوع به وب مستر ها بدهد.


او در يک ويدئو به وب مستر ها اخطاري جدي داد که در صورت استفاده از رپورتاژ هاي اگهي بايد به دو نکنه مهم توجه داشته باشند اول از همه اطمينان حاصل کنند لينک هايي که در محتواي آگهي استفاده مي شوند به صورت Nofollow بورده تا اختلالي در جستجوي طبيعي گوگل به وجود نياورند، زيرا اگر غير از اين باشد رپورتاژ آگهي که ارائه شده با خريد لينک آن هيچ فرقي ندارد.


مت کاتس افزود : حتما مطمعن شويد که بعد از ارائه آگهي رپورتاژ مخاطبان از اين موضوع مطلع شوند.
طوريکه مخاطب در همان نگاه اول متوجه شود که با يک آگهي تبليغاتي مواجه شده و بعد تصميم به خواندن محتوا بگيرد.


پکيج رپورتاژ آگهي بايد در برگيرنده چه مواردي باشد؟



  1. مشاوره هاي تخصصي به صورت رايگان در مورد ايده هاي خبري براي کسب و کار شما.

  2. دادن يکسري اطلاعات لازم در خصوص انواع دسته بندي هاي رسانه اي و انتخاب درست پکيج.

  3. انتشار محتواهاي شخصي سازي شده، در رابطه با کسب و کار شما.

  4. ويرايش هاي استاندارد براي محتواي شما.

  5. تحليل و تعيين کليد واژه مناسب براي بهينه سازي و سئو سايتتان.

  6. پربازديد نمودن کسب و کار شما براي ديده شدن در بستر اينترنت.

  7. همکاري با شما در طول تمام مراحل و حتي پايان آن.

  8. تحليل و تعيين گزارشهاي کاربردي در خصوص حوزه کسب و کاري شما.



 


شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگانبگذاريد.


منتظر شما هستيم



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,چاپ پوستر،چاپ فاکتور،چاپ فوری،چاپ کاتالوگ فوری نقطه زن CONRAD - فلزیاب کنراد 09197977577 Papi انواع سینک ظرفشویی خدمات رایانه ای و اینترنتی آی تی نت ساعت مچی نمونه سوالات راسته دوزی رایگان Amber