تفاوت بک لينک و رپورتاژ آگهي,بک لينک,رپورتاژ آگهي رايگان


تفاوت اصلي رپوتاژ آگهي و بک لينک با هم چيست؟


رده بندي و بهينه بودن سايت تاثير مستقيمي در رتبه بندي آن ها در موتورهاي جستجو دارد. اگر گوگل بتواند از سايت هاي مختلف لينک هاي معتبري دريافت کند مي تواند به يک سايت اعتماد کرده و رتبه آن را افزيش دهد. رپورتاژآگهي و بک لينک از روش هاي مهم دريافت لينک از سايت ها به شمار مي روند.


کدام يک از اين دو مورد در بهينه سازي سايت ها نقش بيشتري دارند؟


براي پاسخگويي به سئوالات بالا بهتر است ابتدا با مفهوم بک لينک و رپورتاژ آگهي آشنا شويم. شما بايد بدانيد که نقاط ضعف و قوت سايتتان کدام است؛ سپس با استفاده از بک لينک و رپورتاژ آگهي در جهت بالا بردن رتبه سايت آن ها را به کار ببريد.


با رپورتاژ آگهي، سايت خود را معرفي کنيد (بست فارسي اين کار را به صورت رپورتاژ آگهي رايگان انجام ميدهد)


رپورتاژآگهي در گذشته يعني قبل از به وجودآمدن وب سايت ها نيز وجود داشت. اساس کار رپورتاژ آگهي معرفي محصولات و جذب مشتري است. در اين روش شما از يک وب سايت که بازديد خيلي بالايي دارد و درزمينه اخبار و اطلاع رساني فعاليت دارد مي خواهيد که، از سايت شما يک گزارش غير تبليغي تهيه کند. در اين گزارش با چند لينک به سايت شما اشاره مي شود. در اين روش علاوه بر تبليغ، تعدادي لينک در رابطه با سايت خود براي معرفي محصولات هم در اختيار بازديدکنندگان قرار داده ايد. با اين وجود بازديدکنندگان سايت شما افزايش پيدا مي کنند و رتبه بالاي سايت را دنبال داريد.


رپورتاژ آگهي داراي چه ويژگي هايي است؟


اگر يک بار رپورتاژ آگهي سفارش دهيد، گزارشي که از سايت شما گرفته شده براي مدت زيادي در سايت موردنظر مي ماند و مشتريان زيادي راجذب مي کند. لينک هايي که در رپورتاژآگهي مورد استفاده قرار مي گيرند ازبک لينک هاي دائمي به شمار مي روند.



  • رپورتاژآگهي که براي سايت شما انجام داده شده در بخش خاصي از سايت مورد نظر نگهداري مي شود و در صورتي ديده خواهد شد که کاربر وارد آن قسمت شود.

  • رپورتاژآگهي اين امکان را براي شما فراهم مي آورد که سايت و محصولات خود را معرفي نماييد و چند بک لينک با کلمات کليدي براي وب سايت خود داشته باشيد.

  • اگر هزينه اي که صرف مي کنيد اهميت دارد رپورتاژآگهي براي شما مناسب است، چون در اين روش شما براي تبليغات فقط يک بار هزينه پرداخت کرده و نيازي به تمديد مجدد آن نداريد.

  • از اين نوع تبليغات بايد در برنامه ريزي هاي بلند مدت خود استفاده کرده و به يکبار اکتفا نکنيد. اما با اين وجود اگر تبليغات در يک سايت معتبر انجام گيرد ممکن است نيازي به تبليغات دوباره نباشد.

  • رپورتاژ آگهي شما را به دو هدف مي رساند، شما هم براي سايت خود تبليغ کرده ايد و هم بک لينک مفيدي براي سايت خود دريافت کرده ايد که در رتبه بندي آن در گوگل نقش دارد.


تفاوت بک لينک و رپورتاژ آگهي,بک لينک,رپورتاژ آگهي رايگان


بک لينک مناسب، باعث رشد سايت شما در رتبه بندي هاي گوگل مي شود


بک لينک از قسمت هاي مهم براي هرسايتي به شمار مي رود. گوگل سايت هايي که بک لينک معتبر و بازديد بيشتري دارند را درصدر نتايج جستجو نمايش مي دهد. به همين دليل است که اين روزها صاحبان بسياري از سايت ها در استفاده از بک لينک ها حساسيت به خرج مي دهند.


بهترين روش براي استفاده از بک لينک هاي مناسب نوشتن محتواي مناسب و جذاب، معتبر و مرجع است. با اين که اين کار روشي مطمئن است، اما زمان زيادي طول خواهد کشيد تا بک لينک را دريافت کرده و به سايت ها معرفي شويد. براي همين بسياري با خريد بک لينک از سايت هاي معتبر براي سايت خود تبليغ مي کنند. البته بايد به اين نکته توجه داشت که گوگل سايت هايي را که بک لينک خريداري کرده اند تشخيص مي دهد و در رتبه بندي آن ها تاثير نمي گذارد. در خريد بک لينک شما يک يا چند کلمه کليدي از سايت را انتخاب مي کنيد و از سايت ديگري مي خواهيد که در مطالبش از کلماتي که شما به عنوان کلمات کليدي انتخاب کرده ايد استفاده کند و به سايت شما آن ها را لينک دهد. با اين وجود بازيد کنندگان از طريق آن کلمه کليدي وارد سايت شما خواهند شد. اما، اين روش داراي حساسيت هايي از جمله تشخيص خريد بک لينک توسط گوگل را در پي دارد و هزينه اي که بابت خريد بک لينک صرف کرده ايد به هدر مي رود. با توجه به موارد گفته شده، منظور از کلمه بک لينک، بک لينکي است که خريداري نشده بلکه به صورت طبيعي ايجاد شده. پس پيشنهاد ما به شما اين است که اصلا بک لينک خريداري نکنيد، بلکه با محتواي مناسب افراد را جذب سايت خود کنيد. و به مرور تاثير بک لينک طبيعي بر روي سايت خود را مشاهده مي کنيد.


رپوتاژ آگهي يا بک لينک کدام مناسب تر است؟


با توجه به موارد گفته شده در بالا بايد متوجه تفاوت بک لينک و رپورتاژ آگهي شده باشيد. در هر دو روش بازديد از سايت شما افزايش پيدا مي کند. به طور کلي تفاوت اين دو زماني مشخص مي شود که استراتژي تبليغاتي شما مشخص شده باشد. اگر بودجه مالي مناسبي داريد مي توانيد از هردوي اين موارد درکنار يکديگر استفاده کنيد. اما اگر مي خواهيد هزينه کمتري صرف کنيد از رپورتاژآگهي استفاده کنيد. با اين که توليد محتواي مناسب هزينه بيشتري از رپورتاژ خواهد داشت، اما با توليد مقاله هاي جذاب و مناسب دريافت بک لينک هاي بيشتري خواهيد داشت. در واقع تفاوت اين دو به زمان و هزينه اي که مي خواهيد صرف کنيد برمي گردد. هر کدام از اين دو روش داراي ويژگي هاي مثبت و خاص خود هستند و بستگي به انتخاب و خواسته خود شما دارد که از کدام استفاده کنيد.


و در آخر بايد بدانيد که استفاده از هر روش، نيازمند اين است که از خواسته خود تعريف دقيق و مناسبي داشته باشيد. پس قبل از انتخاب هر روش، بهتر است با متخصصان و فعالان در اين زمينه م کنيد.


 


شما ميتوانيد در سايت بست فارسي مي توانيد در قسمت درج رپورتاژ آگهي رايگان، رپورتاژ آگهي رايگانبگذاريد.


منتظر شما هستيم


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حـریم آســــــمانی شرکت وفاتوس دختری از نسل حوا آموزش نقاشی سال خبر youmovies شرکت حمل و نقل دانش بار بافق مهد کودک ايده گروه تلگرام کلينيک ليزر شفا Kristi